25 February 2010

Entri Pertama Lepas Guna Layout Baru Yang Disukai

Salam.

Gembira bila dapat panggilan dari en.Abg, walaupun kejap. Beliau kehabisan kredit, jadi beliau mengajak saya utk berYM bersama-sama.

Saya telah membazirkan masa lebih kurang 15minit disebabkan faktor yang tdk dapat dielakkan. Laptop saya uzur. SANGAT UZUR!!!Perlu ambil masa yang lama utk on seterusnya mengakses internet. Jadi saya agak bersetuju bila en.Abg mengutarakan idea utk membelikan laptop baru utk saya.

Tapi pada mulanya saya menolak dengan alasan tdk mahu membazir walaupun hati sangat teruja utk menerima pemberian tersebut. Malu tapi mau kirenya =)

Sekali lagi tapi, line tenet en.Abg berlaku kejam terhadap kami. Beliau memaklumkan, line tenet di sana tetibe wat hal*perkara yang biasa/kerap terjadi*. Jadi saya n en.Abg tidak dapat meneruskan bebelan siber kami n amik keputusan utk menggunakan khidmat SMS.

Tension saya dibuatnya!

Tension saya disebabkan berbalas SMS sangatlah memakan kredit hp dalam tempoh yang amat singkat. Saya juga tidak puas utk berbebel dgn en.Abg sbb saya rasa SMS ni medium yang kurang sesuai utk saya bercerita, bergurau senda, mengupdate berita, membebel dan bermesra dgn beliau. Saya rasa setiap teks yang ditaip dalam SMS tu, agak dingin tanpa sebarang ikon smiley..Btol x?

Jadi utk ilangkan tension, sambil SMS dgn en.Abg saya godek2 blog n update sedikit crita seperti yang di atas. Sekian.

p/s : Rasa masa lambat sgt berlalu. Saya rindukan en.Abg. Sungguh rindu....

3 comments:

  1. ala siannya kamu...makin dirindu makin sayang =)

    ReplyDelete
  2. ko ti pun rasa.tapi takat sorang tkt 7 sorang tkt 11 jangan nak rindu lebih2.hehe

    ReplyDelete
  3. siannyer..sabar yerr?
    cornfirm rindu lebey2 lg dlm suasana pengantin br..so biler lg azam akan lek sini?
    ada hikmah disebaliknyerr..
    1 sms kena charge brp?

    ReplyDelete