09 June 2009

Percutian Yang Indah - Part 2

DAY 2 - 23 MEI 2009

Agenda hari ini ialah bersiar2 di sekitar kaki Gunung Kinabalu...Disebabkan ayah tlh warning utk bangun awal, jadi kitorang langsung x liat nak bangun pagi...Kul 8 da tercongok kat lobi hotel..Biasanya wktu genting cmni, masih lagi menjadi "ulat gonggok" atas katil..hehehe.So gmbar bwh ni ialah En. Mamat yang bertanggungjawab menjadi our driver merangkap tourist guide yang sgt bagus explainationnya...hehehe...Sbb dia dulu pemandu van utk tourist2 yg datang ke Sabah...Jadi perjalanan yang memakan masa almost 2jam tu xla terasa sgt gerun n bosan sbb ada infomation bergerak...hehehe

Happy family...Ayah, emak, aku, izan n ayoy @ Pekan Nabalu or nama asalnya Cinabalu...Hope akan kembali dlm versi yang penuh bersama2 Along n abg Shamin yg x dpt join sama...Of cuz dgn Mr. Kluang aku skali =)

Mencari barang utk dr sndiri n insan2 terpilih...Finally, aku jumpa gak kain batik lepas yang da lama aku cari kat KK...Nak wat baju raya walaupun posa xbis ganti lagi...hehehe...Bought T-Shirt 4 me n azam too =)

Kenangan @ Kaki Gunung Kinabalu...Selamat Tinggal gunung...Mungkin kite akan ketemu lagi selepas ini =)

Agenda malam : sekali lagi ke pasar Philipine mencari apa yang ptot (sebenarnya da jadi agenda wajib kitorang sepanjang 3malam di Sabah). Aku kepeningan memilih...Ayah xlarat nak cakap apa lagi da..hehehe

Makan @ pasar malam Philipine...Izan n aku kongsi makan megi goreng yang x serupa megi goreng tu...Layan jela as long as tekak memberikan kebenaran :p

Going back 2 hotel bersama hasil tangkapan yg amat memuaskan =) Abaikan baju aku yang kelihatan sama spt semalamnya cuz aku xbwk baju yang banyak...Holiday is bout travelling, not bout what u r wearing...Rite???

B4 masuk bilik menuju dulu ke kedai kek fav ayah cuz suka beli cheese kek kat cni...Tapi tukang melicinkannya mestilah bebudak 2 orang tu...hehe..Me???Aku lidah mlayu, xbrapa rasi ngan kek2 cmni..Standard aku marble kek je kot??? :p

No comments:

Post a Comment