15 June 2009

Sabtu Yang Berlalu

Sabtu lepas aku n adik2 terchinta ke Jalan TAR utk beberapa tujuan:

1. Ke Klinik Dr. Mohd Noh utk medapatkan rawatan terhadap kesensitifan kulit aku yang semakin membimbangkan ni...Actually, mang da lama aku pendam hajat nak ke klinik ni, cuma kemalasan membataskan...Mungkin jugak sbb aku ingatkan benda ni (penyakit aku ni la) x akan berterusan n akan baik dalam masa terdekat...Tapi rupa2nya x...Dan ubatnya ialah duit...haha..Harap2 cepatla sembuh b4 my majlis...Rasa x confident dgn benda alah ni...huhuhu.

2. Mencari kain pasang utk Ayoy sbg persediaan awal ke fasa kehidupan lain...Mudah2an,dia beroleh kejayaan..Yang penting jgn putus asa...We r here 4 u =)

3. Mencari kebaya nyonya siap utk Izan...Lastly beli kat kedai ayoy dulu...Cantik sesangat n aku agak berkenan...Tapi agak mahal...Klu bebudak tu mang la mak ayah sponsor gi..Tapi aku yang da keje ni,xkan la nak menginding lagi kan...hehehehe

4. Ke Jakel utk cr kain chiffon kosong utk dipadankan dgn kain batik lepas yang aku beli kat KK...Sebijik cam warna kain baju nikah Azam...Maybe kitorang leh guna as uniform raya utk thn depan..hehehe

5. Ke Semua House utk mendapatkan doorgift yg telah kami intai mggu lepas...Alhamdulillah still ada...Bought 850pcs..Yang best dpt less 15%......hehe.Tq 2 izan n ayoy cuz susah payah angkat dorgift2 n adjust dalam kete...Rasa cam apa tah dgn timbunan barang dalam kete...hehehehe..

Selepas selesai smuanya, menuju pulang ke teratak indah kami di Pandan Jaya...

Perasaan di saat ini--->Gembira cuz smuanya berjalan lancar...Hopefully semuanya akan dpt dibereskan spt yg dirancangkan b4 my big day =)

No comments:

Post a Comment