03 June 2009

1st Step :)

Lagi 7 bulan 13 hari...Satu persiapan pun aku xbuat...Xtau nak mula dr mana...Fikir2 lak cam berlengah je aku ni...Kelam kabut last mnt br tau...hehehe...

Akhirnya aku pun memulakan langkah pertama, tempah mak andam...Smalam aku kol Aunt Sofie utk confirmkan date...Kata aunt da ada orang menanya tarikh tu tapi xconfirm lagi...So aku trus amik tarikh tu..Sbb aunt da kenal aku jadi bole book dulu date without paying any deposit..Tq aunt..Ti saya promote aunt kat kat kawan2 saya ye...hehehe...

Aku mang mlas nak cari orang lain cuz da kenan sgt kat sentuhan Kak Watie...Dari Along bertunang dulu sampai la aku bertunang...N sangat senang berurusan dgn aunt ni cuz dia sangat friendly n lembut orangnya...

Tapi aunt xde baju yang aku request tu...So dia kenala wat baju baru utk aku n Azam which is cost bout RM300...Xpela,asalkan aku dapat baju yang aku nak n da best part is baju tu exactly ikut size aku n Azam...So xpayah susah2 nak fitting n otter2 baju...Baju baru tu...hehehe...

So bab mak andam da setle...Skrg ni dewan je...Aku akan kol tempat tu time by time..Takut dapat wrong info n boleh book awal...Oktober tu terlalu lmbat..Aku xnk tempat lain kerna hatiku da terpaut di sana...hehehe...

InsyaAllah 4 n 5 Julai ni aku n Azam pi kursus kahwin di Putrajaya...Tibe2 aku rasa semangat nak wat persiapan :p

Tak sabar menunggu 30 Jun 09...Saya rindukan dia sgt7 :)

No comments:

Post a Comment