26 October 2010

Nyum Nyum Kenny Rogers

Salam =)

Kali ni Jalan2 Makan Kenny Rogers lak. Memang rezeki tol bila kena tempias orang berduit ni. Thanx ye Anan cuz dengan baik hati membelanja kitorang ni. Kenyang betol rasanya =)

Set biasa kalau masuk Kenny, mestilah Black Pepper Quarter Meal tu. Side dishes wajib Coleslaw, Aromatic Rice and Mashed Potato & Gravy. Muffin lak mestilah Vanilla flavour.



Pilih set yang sama. Senang, tak payah pening2 kepala fikir nak makan apa. Ikutkan je tuan yang nak belanja. Ini pun da melebihi cukup. Cukup utk buat senak perut =p



Patotnya lepas makan2 tu, kitorang nak tengok wayang. Citer Jangan Pandang Belakang Congkak 2. Tapi disebabkan kesilapan teknikal, hajat nak tengok wayang tu tak kesampaian. So utk isi masa yang terluang tu, kitorang round2 la Wangsa Walk tu. Btw, ni 1st time saya sampai Wangsa Walk. Jadi, nak le pusing2 skit tengok apa yang ada kat tempat ni.

Bila da penat meng'explore' Wangsa Walk tu, roger2 la bebudak ni nak tau dorang port kat mana. Rupa2nya dorang tengah melepak kat kedai bawah ni.. Cet!!! Semua nampak menarik, tertarik dan menggoda hati. Tapi sayangnya, ongkosku bukan untukmu sayang =p



I heart U sooooooo much. Kalau saya kaya, nescaya kamu yang saya cari walaupun di pajak gadai ntah apek mana. Tapi saya tak kaya, jadi saya tak terjah la pajak2 gadai tuh. Tapi kot2 durian jatuh bertimpa2, sapa tau kan? ^_^



p/s : Next year will b my turn plak. Sabar eh =p

2 comments:

  1. xper sabar eh ida..nanti mintak kt en abg..sure dia bg lelap mate jew..

    ReplyDelete
  2. maunya lelap mata.hehe..lama xupdate blog kak.bz ke...

    ReplyDelete