14 July 2010

Dua2 Pun Boleh

Salam =)

At last, register sudah sudah dgn Celcom. Maka sekarang, harus tunggu bill n buntangkan mata sbb tau kos yang akan berganda2 menjadi triple bukan lagi double.huhu

Act, da lama sebenarnya nak tukar ke Celcom ni but due tu sikap yang suka bertangguh2 ni, maka tertunda jugaklah hajat yang satu ni. Main reason saya tukar kpd Celcom Exec 50 ni sbb nak memudahkan saya berSMS dgn en. Abg 24 jam sehari, 7hari seminggu tanpa sebarang halangan. Dgn Maybank2U, bertambah2lah mudahnya.

Lepas ni xde lagi alasan xde kdt utk msj2 en.Abg tgh2 malam or pagi2 bute *unless xbayar bill la*

Tadi masa nak pilih no, orang Celcom tu mintak saya pilih last 4 digits. Saya pilih 1718 but x available. Trus suh dia display no2 yang available lagi. Saya xcerewet bab no ni, bukan big prob pun kalau no tunggang telanggang. Akhirnya found this no. 019-xxxxx84. Trus amik cuz tgk last 2 digits tu. I kan orang tahun 84 =)

p/s: Celcom n Maxis. Seiring n sejalan =)

No comments:

Post a Comment