16 July 2010

Campur2 Sesuka Rasa

Salam =)

2 3 hari sudah tertengok The Making of Mantra kat TV. Hmm... Tengok gaya cam seram+best je citer tu. Jadinya trus decide utk tengok citer tu Sabtu ni. But xsure pukul brapa. Tapi kalau boleh nak p pagi sbb petangnya tu nak lari ke Kinrara jap. Nak jenguk2 rumah. Dah lama xberjenguk, takut lak ada yang nyibuk nak tumpang bermalam.hehe

Yey!!!Ahad ni Waiz balik umah nenek Pandan Jaya. Xsabar sungguh rasa hati ni. Asik dengar dia merengek dalam phone je. Kalau tengok depan mata mesti geram punya, rasa mau cium geget je. Dia sangat chomel. Pipi dia sangat tembam. Dia suka pandang org mcm xpuas hati. Dia jugak suka merengek sambil layan blues. Oh, kalau describe pasal dia boleh jadi panjang ini entri =p

Tukar citer la plak.

Mlm semalam bestfriend sy kat Matrix dulu msj. Saja update2 citer. Puan uji skrg da kena Sakit Buatan Orang. Sangat chomel.hehe. I'm happy 4 her. Congrates dear =) But mabuk puan uji agak teruk, sampai MC seminggu n kena masuk air. Kesiannya dia. Dah le dia tu kurus comel, makin kurus la dia nanti. Apa2pun, yang penting jaga diri baik2 ye yang. Xsabar nak jumpa u, but tunggu u sihat dulu. Boleh la i amik berkat =)

Tukar citer lagi =p

Tadi masa rehat sempat le turun Jalan TAR. Mula2 saya p Medan Mara, nak cari ubat bersalin Along kat Nona Roguy. Da beli tu trus p cari kedai buku sbb Izan mintak belikan buku. Lupa lak, kalau hari Jumaat kedai buku mang tutup pukul 1-2 sbb depa nak pi solat Jumaat. But alhamdulillah, saya sempat sampai Minerva b4 kul 1. Sempat le beli buku Izan. Jadi Izan patut blanja saya tengok wayang esok kan? =p

Lepas kuar Minerva, tengok jam awal lagi ni. Mula2 saya cadang nak lepak lama dalam Minerva tu, but since dia nak tutup terpaksa la saya cari arah lain. Termasuk lah Nagoya n terbeli lah baju. Maka, target utk tak beli baju sehingga abis raya ni xtercapai la. Maafkan saya ye en.Abg =)

So utk menepis godaan2 semua tu, baik cepat2 angkat kaki n cabut. Mari naik bus n balik opis supaya dapat rehat2. Eh, ada nasi briani la. Rezeki hari Jumaat =)

p/s : Puan Uji tanya da pening mual2 ke belum. Belum la yang, rezki utk i belum tibe lagi. Tapi saya tau DIA sedang mendengar doa saya. Hanya tunggu masa utk kabulkannya =)

2 comments:

  1. uihh..bnyk citer..lamanyer akak x g jln tar, medan mara sejak tukar keje kt kraf..

    beli bj..? bj apa..? bj kurung ker..? bley tau harganyer lau murah akak bley tumpang sekaki hikhik..

    uikss..buatan org? terms tuu mak mertua akak slalu pkai tup2 ida pkai plaks..hik2..xper ida cuba lagii ehh..jgn putus asa k..

    ReplyDelete
  2. saya pun jarang turun kak..turun sana kalau dapat gaji je.hehe.ala kak, saya beli kain pasang lum jahit punya.bagi saya murah la.maknanya saya ni da sama level ngan mak mentua akak la eh.hehe.xputus asa kak, awal lagi ni.lagipun boleh manjakan anak buah dulu =)

    ReplyDelete