08 September 2009

Rama2 dan Cuti

Hurray!!!Sok aku me'reward'kan diri dgn bercuti sehari.Tapi skrg xmrasa sgt ke'excited'tan 2 cuz banyak rama2 berterbangan dalam perut. Sangat nervous utk menghadap esok pagi..InsyaAllah aku cube wat yg terbaik n mudah2an terbuka lagi satu pintu rezki utk aku n keluarga..Bak kata orang rezki datang bila nak buat perkara baik (mendirikan masjid).hehe

Banyak sgt plan sok.Banyak tempat nak dituju seusai tamat ke'nervous'an..Fikir mula2 nak pi ke Semua House mencari stok utk bunga pahar..Memandangkan aku teramat ada mud utk menyiapkan bunga pahar ni, so aku nak readykan stok siap2.Malas tengah2 jalan barang abis,wat mud down je..Yg paling penting mau mengejar masa cuz aku menyiapkannya seorang diri. Along n Izan stil menolong tapi aku pun faham dorang pun sibuk dgn hal masing2..Along dah berpindah ke Kuala Pilah n Izan lak sibuk ngan LLB dia..Emak?Hmm..Xmolah, xsampai hati nak suh mak wat benda remeh temeh ni..Selagi boleh,aku xnak libatkan mak..

Then maybe nak ronda2 cari kain pasang 3 4 helai..Memandangkan aku ni keje semi-G yg memerlukan aku memakai baju kurung hari2, trasa koleksi baju kurung aku teramatlah sedikit..Boringnya asik pakai baju yang sama..So kenala cari baju baru,rasa segar la skit..

Abis smua rasanya nak ke Jusco Maluri, nak cari heels keje..Sgt2 best dapat pi masa weekdays cuz kalau pi weekend teramatlah panjang sgt org yang beratur kat kaunter cashier..So bila hari keje ni dapatlah cari barang dgn tenang skit, bayar pun kejap je..Xperlu tunggu lama. Dan klu ada brg yg terkenan pas bayar tu xdelah sakit jiwa bila kena beratur lik =)

p/s : Agak2nya si dia ingat x hari rama2 saya esok???

No comments:

Post a Comment