17 September 2009

Esok Hari Raya???

Hari ni opis da mula kosong, ramai yang da start cuti.Ada gak yg half day harini.Macamkan sok raya.hehehe.Me?Sok baru cuti.Tu pun last mnt punya plan cuz ayah nak lik kg sok afta Smayang Jumaat.Aku apply cuti sampai Khamis depan, sgt berharap x akan lebih dari itu..Mau jaga cuti wooo =p

Raya lagi 2 hari tapi ada lagi yg xcomplete..Aku masih xde tudung raya lagi n Izan still mencari2 kasut raya beliau.Act, aku da ada tudung raya, saja try beli online..But kaler xbrapa kena la, so kena la cari tudung baru.Yang itu, tlh dipadankan dgn baju lain..

So utk menghappeningkan raya bujang aku yg terakhir ni (InsyaAllah), ktorang akan turun padang sok utk wat last preparation. Takat Time Square n Jalan TAR jela. Last mnt punya hal, jgn nak banyak songeh Ida.huhu

Raya kat Perak thn ni maybe lama skit cuz kena tunggu Along abis giliran di rumah mertuanya..So, maybe ktorang stay kat perak sampai Rabu or Khamis. Tapi Izan sgt mengharapkan ia berhenti pd hari Rabu cuz dia da plan nak round da world =P

Raya ni aku n Izan sgt rajin wat kueh.4 jenis je but still ok apa cuz la ni org banyak makan kueh TUNJUK je termasuklah aku..hehe..Maybe tradisi ini akan cube dikekalkan thn2 akan datang cuz banyak rumah mau ditapaukan..huhuhu...

Apa2 pun, smuanya ni menjadikan sambutan Aidilfitri itu indah. Harap2 berpeluang utk menyambut Aidilfitri seterusnya bersama2 insan kesayangan..Amin..

So kpd kengkawan ku yang terchinta, Selamat Menyambut Hari Lebaran!!! =)


p/s : Maybe thn ni thn terakhir Izan dapat duit raya..hehe.Kesian Azam, hanya dapat pulang beraya hujung Syawal.Slamat Hari Raya awak =)


No comments:

Post a Comment