14 April 2016

Pagi Tadi

As salam dan hai

Saya tahu, akan sampai pada satu masa anak kita suka berjaga pagi. Berjaga dengan segarnya walaupun kita mak pak dia masih mamai menguap tak henti2 bila kena bangun tengah2 pagi tu.

Dulu Airis pun macam tu. Bangun tengah2 pagi ajak bermain. And now, Auni bangun ajak bermain tengah pagi tadi. Puaslah saya baringkan dia semula ajak menyusu dengan harapan dia tidur balik tapi sebaliknya. Gosok2 mata tengok jam pukul 3.30 pagi. Terpisat2 ummi bangun dik. huhu

Disebabkan mata ni masih mengantuk saya sambung tido2 ayam. Tapi punya bijak kecil ni, boleh pulak dia tepuk2 muka saya. Sekali dua saya tahan jugak tutup mata, tapi bila dah lebih tu tak boleh lawan dah. hehe

Pakat memerut tengah2 pagi. Agaknya bangun sebab sakit perut kot? Bukan sebab kemaruk nak main tengah2 pagi kan =p



Ingatkan dia berjaga taklah lama mana. Lepas habis sahur cuba tidurkan dia balik tapi makin aktif lagi adalah. Last2 pukul 7 pagi baru tidur balik tapi itu pun sampai pukul 7.30 je. Elok je nak hantar ke rumah pengasuh mata dia pun celik. Macam tau2 je nak kena tinggal.




p/s : Harap2 malam ni tidur lena

No comments:

Post a Comment