15 March 2013

Breakfast Best Yang Mengancam

Salam

Pagi tadi saya rasa lapar lain macam la. Dalam tren lagi perut dah macam nak berkeroncong. Kenapa eh... Selalu tak macam ni pun...

Baru teringat malam tadi tak makan nasi. Saya cuma makan bihun goreng mak yang sedap tu dalam jam 6ptg. Lepas tu dalam kul 8.30mlm saya goreng sedikit nugget dan fries. 3 4 hari ni teringin makan fries gamaknya. Tu yang mintak en. Abg beli, balik2 rumah je en. Abg minta gorengkan.

Lepas dah habis makan, pukul 10mlm kami tiga beranak terus tidur. Airis yang biasa tidur lewat pun pakat2 tidur sekali. Mana tak laparnya... Selalu lewat malam saya sibuk mengudap itu ini, malam tadi tak. Manalah badan tak mengembang dengan jayanya kan =p

Disebabkan perut hebat berkeroncong, maka dah terbayangkan breakfast yang hebat. 


Tu dia, menimbun nasi lemak. haha. Tapi tak habis tau, siap buat makan lunch. Baguslah tu, pagi petang makan bersantan. huhu

Kombinasi yang sangat perfect. heh!

p/s : Agak2 kalau seminggu berturut2 saya amalkan breakfast macam ni, mesti tak boleh beza mana pinggang mana punggung kan. hahaha

2 comments:

  1. Haha...ayat lst mmg tak bley blah..
    Yp ns lrmak tu mmg mengancam lar ida..

    ReplyDelete
  2. saya ni kak lyn, kalau suka makan sesuatu tu, saya akan makan tuuuuu je...tapi nasi lemak tak boleh la macam tu kan..heheh
    sedap, memang sedap =)

    ReplyDelete