22 December 2010

Sila Pergi Jauh Dariku!

Salam

Minggu lepas ari Khamis terpaksa half day. Badan tak berapa sihat. Malam tu saya pegi Klinik Kita. Masa tu suhu badan 37.7 je tapi tonsil saya sedikit bengkak. Oh, saya ada masalah tu rupanya. huhu. Esoknya dapat mc.

Tapi masa bangun pagi Jumaat tu saya rasa sihat. 100% sihat. Jadi pegila keje macam biasa. Dan terus makan antibiotik walaupun ubat dia sangat besar. huhu

Semalam tekak rasa tak sedap balik. Rasa macam ubat tu tersekat. Sudahnya, sekarang ni sakit tekak saya kembali datang. Mungkin tonsil tu bengkak balik kot? Uh, sedihnya..

Kak Izan pesan makan eskrim utk ilangkan radang tu. Sekarang ni tengah tunggu Jeff belikan eskrim tu dan harap2 sakit ni berkurangan. Emosi sungguh terganggu :(

p/s : Harap2 masa en. Abg balik nanti, saya sentiasa dalam keadaan sihat walafiat.

1 comment:

  1. pasal en. abg x adela yg sakit sana sini sinun tu ce kalu abg ada yg sepatutnya sakit pun tak terasa sakit...opppsss terlebih sudah dik.. sowi sowi sowi... ;)hu hu hu

    ReplyDelete