21 December 2010

Ha,ah. Tu Email Saya!

Salam

Saya ada email. Ini dia --> a q u n _ n i s @ y a h o o . c o m.

Email ni saya gunakan utk semua perkara. Urusan rasmi mahupun tak rasmi. Kalau kawan2 nak 4wd email hebat, dorang 4wd kat email ni. Kalau opismate nak 4wd apa2 keje or info, depa antaq kat sini gak. Kalau nak bercerita panjang lebar dgn en. Abg pun, maka situ lah tempatnya.

Dulu masa tengah hangat bara api bercinta, en. Abg ada tanya saya. Apa maksud di sebalik email tu? Combination nama dengan ex eh?

Disebabkan masa tu hati ini juga membara cinta, semestinya lah terus gelabah. Terus jawab Eh! bukanlah!

Combination dengan ex? Tolonglah! Tak terlintas langsung. Saya gabungkan nama n zodiac saya. Maka, terhasillah seperti yang tertera di atas.

Kamu rasa email saya pelik? Atau susah nak disebut?

Saya rasa bos saya menghadapi salah satu keadaan di atas. Kalau tidak, masakan dia tawa sumbing bila saya kata "ha,ah. tu email saya" . haha

Saya da cipta satu lagi email add. Dengan menggunakan nama sebenar. Tapi sudah dibolosi dengan dengan email2 porno yang entah dari mana datangnya. Kecanggihan telah membinasakan email add saya yang lagi satu tu.

Jadi buat masa ini, saya akan terus menggunakan email ini. Biar dikata pelik, tapi itulah uniknya. Kitakan punya fikiran yang berbeda :)

No comments:

Post a Comment