20 December 2009

Selamat Tahun Baru =)

Cuti tahun baru ni aku xduduk kat rumah sesaja. Lebih sekurang sebulan je lagi utk sampai Big Day, masa yang ada ni sangat2 la berharga. Xboleh lagi goyang kaki, at least ada je bnda yang diusik setiap hari walaupun xbanyak.

Sometimes rasa banyak yang da siap, tapi bila telek2 ada benda lagi yang harus/wajib buat. Banyak benda remeh temeh sebenarnya yang terlepas dari kotak fikiran aku. Kena adaorang yang ingatkan. Yang itu dah buat? Yang ini dah buat? Dan yang sekian2 dah setle? Erkk....Blum lagi...huhu..Alhamdulillah ada pihak2 esp.Izan tolong ingatkan. Tq, ko mmg assistant yg sgt bagush! =D

Cuti Tahun Baru ni sekali lagi terpaksa turun ke Jalan TAR untuk cari material gubahan hantaran together2 dgn Kak Ayu n Izan. Tak pi banyak tempat pun,cuma mencari di Semua House n SSF coz Kak Ayu prefer Sayang You n SSF. Lagipun kitorang rushing memandangkan Kak Ayu ada new born baby kat umah.

Proses mencari xmakan masa yang lama, dalam 3 jam je. Mula2 kitorang cari barang kat Sayang You n usha gubahan hantaran yang ada but xde yang menarik hati.. Just beli main flowers je kat Sayang You. Selebihnya kitorang beli di SSF coz kat sana jumpa banyak barang yang menepati konsep gubahan yang mau dibuat.

Xsempat pun nak amik gambar brg2 yang dibeli cuz brg2 tu semua dah letak kat umah Kak Ayu yang volunteer nak siapkan hantaran tu. Aku xkisah cmne hasilnya nanti sbb sudah pasti hasilnya amat memuaskan=)

So, sama2lah kita nantikan hasilnya ye.26 hari je lagi, xlama manapun =)

No comments:

Post a Comment