04 May 2011

P : 1st Scan @ Pusrawi

Salam


Sekarang ni masih dalam mood honeymoon dari berblogging. Tersangatlah malas utk mengupdate apa2 story. Baru taip skit delete balik. Terkena angin apalah aku ni. huhu

Btw, masa nak flight hari tu (21apr) saya dan en. Abg decide utk buat 1st check up di Pusrawi Jalan Tun Razak. Sebelum ni saya buat check up di Klinik Ibu & Anak Kg. Pandan. Memang saja pilih utk buat double check up, sebab kata orang klinik G ni check lebih detail.

Of cuz akan jadi rumit skit sebab dalam sebulan kena pi 2 tempat. Tu belum campur additional check up lagi. Tapi tak kisah la, saya yang pilih cara ni, hadap jelah. Tq to ayah sebab hantar saya ke sana ke mari =)

Ok, back 2 da topic. Pagi2 Khamis tu dalam 7.40am saya dah tercegat kat Pusrawi. Of coz la dapat turn yang terawal kan. Setle isi form pi makan2 dulu kat cafe. Pendek citer, lepas dah menunggu berjam2, pukul 10.40 dapat gak jumpa doc. Kematu punggung aku ni tau. huhu

Masuk bilik doc macam biasalah saya bentang story. Terus doc suh baring & buat scan. en. Abg dah standby siap2 kat tepi katil mengadap skrin. Dalam hati rasa nervous je...

End up dengan satu senyuman kesyukuran bila melihat kejadian Allah yang menakjubkan ni. Alhamdulillah, semuanya baik2 saja. Tubuh baby da mula terbentuk dengan jelas and we can see tangan baby waving to us. Comel sgt =)


Mrs. Azam a.k.a bakal ummi =)




Mr. Azam a.k.a bakal ayah =)




And this... our buah hati =)



Sepanjang en. Abg ada ni, hari2 beliau usap perut n communicate dgn baby walaupun sekejap. Harus la sbb lepas ni tak jumpa dekat 4 bulan. Balik2 nanti je i da memboyot. hehe


p/s : Ya Allah, lindungilah kami dari sebarang malapetaka. Amin...

1 comment:

  1. baby ida akan tabah setabah ibunyer..insyaALLAH baby akan mengerti n akan baik2 saje sepanjang dady nyer berjauhan ngan ibu ..aminn

    ReplyDelete