29 June 2010

cik Penyuluh Jalan & en. Purple

Salam

Hikayat cik penyuluh jalan kebenaran telah tamat. Dengan cara sadis, xboleh diselamatkan lagi. Maafkan saya wahai cik penyuluh jalan kebenaran. Saya xsengaja menamatkan riwayat kamu.huhu

Maafkan saya jugak en.Purple sbb cederakan kamu. Saya ingatkan semuanya berjalan lancar, xsangka plak akan menyakitkan kamu.huhu

Bulan masih panjang. Kecederaan en.Purple yang xseberapa tu masih mampu lagi saya abaikan sehingga en.Abg balik. Tapi saya perlukan pengganti cik penyuluh jalan. Owh, boleh bayang en.Money terbang melayang. Separuh gajiku pergi T_T

Mungkin ni semua ada hikmah atau peringatan kpd saya. Jangan boros berbelanja. Utk keadaan2 macam ni lah, keadaan yang sama sekali xdijangka. Becoz lately ni, saya rasa terlalu menurutkan nafsu, berbelanja ikut suka rasa. Time 2 cut off balik apa yang xpatut. Mesti en.Abg lega.hehe

p/s: Semalam en.Abg call, tetiba je rasa rindu sesangat. Rindu kat emak jugak. Bila emak xde, rasa lintang pukang hidup ni =(

No comments:

Post a Comment